2008年12月19日

食乜Q - 恆香棧



好友R送左張長期飯票過我 ~ 推介佢地0既燒味 ~ 一直都無緣去品嘗,卒之尋日有機會去試下~ 響新世界 TOWNGAS AVENUE 訂左大食會0既燒豬比之後就同大夫上左去恆香棧度食晚飯.
我地尋日叫左個二人套餐 :
燉湯兩盅:萬壽果燉豬展
萬壽果即係木瓜, 我想係用青木瓜罷, 一來無貓屎味二來瓜肉晶瑩剔透 , 唔似係水果碟0既下欄 . 湯內有極多火腿粒, 呷一口....又熱又鹹鮮, 好飲 ~


燒味雙拼 : 叉燒拼油雞
是日燒肉沽清, 我地叫左油雞 ; 可能係冰鮮貨關係,我都無乜期望~無期望就無失望~ 叉燒係用梅頭來做,眼前所見 1/3肥 2/3瘦,肉質鬆軟絕唔係冰鮮肉/工場大量制造. 食得過呀 ~~ (當然拍馬都追唔上聲哥喇 ~)




XO醬炒西芹魚片 (魚片係我講,查實唔記得左係乜魚)
有D辣辣地味 , XO醬極少,唔講真係唔知. 西芹都 OK , 魚片亦無冰鮮貨0既雪味 / 壓味.味道/賣相=平平



蛋白帶子扒西蘭花
西蘭花剛剛好~蛋白帶子(碎)都OK,唔太鹹 , 本身我中意呢一類煮法,所以比我包哂底~

另有兩碗白飯 , 兩碗紅豆沙
有張長期飯票有九折即係免加一,埋單 $239
最緊要係 , 食完我無搵水飲~ 抵讚 !
但全場侍應不足 (其實係足0既...) 我地叫野/埋單/問野,等好耐至有人, 抵鬧 !

沒有留言: