2009年7月23日

旺季日子

乜野旺季 ? 搵地址報學校0既旺季囉 ~
近來好多親戚朋友搵我, 想問我借地址去報學校,可惜我地址係34校區而唔係佢地0既夢想 41校區, 所以都唔成事.
其實我真係覺得響香港幫細路搵學校讀書好鬼複雜 ,又要計分又要地址0岩又要信教 .... 入左學細路仲要學一大堆野去加分 ..... 仲未計佢地要補習補課呢d , 咩事呀 ?
我仲記得我去上宗教課時, 我參與0既班係夫婦慕道班, 即係2公婆一齊去上0既堂.當中唔少係為左細路以後入好學校有多d分計而去上堂. 大家都知係咩事, 修畢領洗之後, 仲係唔係咁神心,呢樣已經不在考慮之內.
其實人地係點樣想 / 目的,我真係唔係太介意, 唔多唔少呢樣係資本主義社會0既產物.
自我開始讀書以來, 我都知任何地方都有小圈子, 大家目標一致就會走埋一堆; 0岩 channel 又會走埋一堆; 有宗教信仰就可以入宗教背景學校, 呢d都係天經地義的事.
最要緊0既反而係做戲都要做到底,為小朋友入學而選擇信教去幫助加分值得諒解, 但都要知道人地0既宗教教義/習性/價值觀至得. 人家賣你一個方便, 你都要比番一分尊重對方囉 ~