2008年11月19日

休息 !!! 我要休息 !!

打從 10月中到而家, 我真係無好好休息過.
過埋聽日, 我真係要閉關 !!!
呢兩三個星期, 真係比我阿娘舞到我反轉...... 難得有假期, 都係比佢玩到一分鐘都無得停. 最高紀錄 , 係由上午九點一路舞到我六點,呢九個鐘係不停咁比佢催我返屋企,但返左又無實際野做到,坐響度你眼望我眼,等等等..... 等到接送時間,我又要行去拎車 , 行到去開左車無1分鐘 ,佢叫我唔使去接送,要我返返去 .....
呢一排日日都成點幾兩點至訓,太子道多野做,西貢又多野做,遲d仲要師傅開工整天台,d野一樣都未執過......
你叫我點捱 ?

沒有留言: