2010年12月12日

上海之旅 - 22/10/2010 上海私房菜@新苑



杯麵曾同我講過, 上到黎都會同我食一餐上海菜~ 其實我對餐餐都咁有期待,因為杯麵同得我去, 一定係揀手+撚手貨來架~~
響GODIVA 出來之後,在街上狂截+追+爭的士,好不容易才上到一架車.....唉~~~ 又發現香港人比上海人落後的一樣野....
Q 註解 : 我地0既幹勁去左邊???? 我不嬲都認為人走路0既步伐 / 手腳快慢, 同上進心係成正比的 ~~
講番食野~ 是夜杯麵帶我同萍果去左新苑食上海菜. 心目中的上海菜 :唔係369就係456,鱔糊酸辣湯小籠包豆沙鍋餅......
呢間新苑價位合理~唔太貴~(以香港指數來比較)


最後我地食左D咩呢?
先來頭盤 ~

我好中意食0既糯米紅棗,真係食手工+心機~ 一上檯就好香紅棗味~~



海哲頭~

呢D至係路呀嘛~~~


素鵝


糖醋排骨


炒草頭


黃魚湯


花鵰雞 ~~ 嘩 ~~~ 我愛死呢一道菜~~~~ D汁正到呀 ....


甜品係一隻類似豆沙卷的東東.... 叫桂花條頭糕



最後我地仲將食淨0既包走,送左比同樣響上海遊學的西門大兄~~
(呢隻膠盒好正~~真係有 HEART)

2 則留言:

小寶~ 提到...

花鵰雞是熱食的嗎? 呢度d野似乎幾好~睇樣咋..係咁膚淺架喇

Q 提到...

花雕雞係熱食架~~~ 好香,好甜的雞汁~~~
自己真係可以試下整架......