2010年11月26日

上海之旅 - 22/10/2010 Cafe Godiva@ 新天地



響MMBUND 無食甜品, 為的就係呢一餐~
其實早2日,我已經食過GODIVA 古古力~
(係萍果小姐親手造的~榮幸呀~  )


我前一日已經跟杯麵來過, 不過因為餐廳入面有function , 所以都係入唔到+食唔到, 於是今日再同萍果一齊去過 ~
來GODIVA前, “經過” 佳家湯包,又食一籠….. (多謝好友們知我心意~~陪我入去癲~~~ )
CAFÉ GODIVA 響新天地入面, 店內都係一貫白+深啡裝飾, 樓下係朱古力零售, 樓上係餐廳, 沿L 型樓梯上到樓上, 右手邊係餐廳所在, 左手邊就係甜品/ 蛋糕存放櫃 , 牆上仲有大大個的 Madam Godiva 燈箱裝飾.



一行三人, 響蛋糕櫃前面黏住唔走….. 蛋糕, 靚到好似件藝術品咁 ….. 最後極清醒的杯麵, 睇住時間做人, 的左我地2個埋檯坐, 叫左野食先……


我地每人都叫左一杯朱古力凍飲, 另加一件餅, 3個人就響係咁….埋沒左響朱古力”海”入面努力品嘗……
佢款款飲品都係一樣樣0既.... 影一杯就夠喇 ....


又唔記得係乜野蛋糕,伴碟0既係熱情果及香蕉~~ 好夾 ~~~


心太軟, 真係軟的, 不是流的~~


類似咖啡味的蛋糕~




以價位來講 (相比於香港),唔貴~我覺得什至可以叫做平. 飲品人仔36/杯,香港亦一樣,不過只可以TAKE OUT 無得比你坐. 蛋糕平均都係$35-40/件,正是坊間 TONY WONG 等等名店的價位. 有其他如朱古力火鍋等等 , 2-3人用才 $120人仔.
位處新天地+HEA 住嘆+有音樂, 仲想點呀?

沒有留言: