2011年1月15日

上海狂食之旅有感

上次到上海,除左好開心咁同好友過左幾日之外,仲對於食地方菜多左一番感受.
好多時大家都響度討論係唔係正宗正統0既時候,其實有無想過"正宗正統"何來?
正宗正統的地方菜, 真係食得落香港人的口嘛? (我叫你食正宗潮州野,你會想去死囉~~~)
正宗正統,我覺得都係因為時移勢易,地方文化有變,正宗傳統亦會偏離了原本. 在阿Q自己來說,我願意去試正宗傳統,但未必會欣賞,更唔一定會推介.......口味人人不同,更唔可以話人地0既唔好,自己0既係最好~
有朋友話: 你食0個D 都唔係正統上海菜.
Q覺得, 我從無講過我食0個D係正統上海/地方菜, 我只係話我去上海食左呢D野而已.
再問呢位朋友: 何謂正統呀? 我唔曉呀~~
朋友話: 醉蟹,肘子,馬蘭頭....呢D咪係囉, 我見你一樣都無食過.
Q 無語.
人人心中都有一套自家正宗傳統的定義.在阿Q來講,正宗傳統因人而異,原料正宗? 手勢正宗? 又抑或係造菜的人心態正宗?
響上海食0既野, 大部份都係好友推介,值得響上海食0既野.
我從無覺得要"食過某D野,至算得上係食過正宗地方菜"
只會覺得, "響呢度同阿XX食過呢D野, 不枉此生" :)

沒有留言: