2011年2月18日

新一年新計劃~

繼續做好自己要做的事, 盡番自己本份.
不斷學習,不斷檢討~ 對人對事都係.
過去一年, 我終於令自己抹去好多不快,好多仇恨. 對於一D令我不快0既人及事,我只有寄與同情及祝福. 令自己人生路上增添仇恨, 實在係笨得可以. 人家錯, 卻將報應堆在自己身上,不是跟自己過不去,就一定是腦麻痺~~
上天要我去受到考驗, 我會全力面對, 否則對唔住人亦愧對自己~
關心阿Q 的好友們, 阿Q實在感激, 有您們一眾的關心祝福,阿Q無以為報.
日日夜夜咀咒阿Q的(XDDDD),我更多謝您地~因為您地0既存在,令我看多了人生黑暗面,更珍惜現在擁有的一切.亦慶幸一早看清您們的真面目,令我走得快好世界~ 感謝感謝~
愛我的,討厭我的, 阿Q都排名不分先後送上祝福~ :)

沒有留言: