2011年2月18日

七年未痕結婚周年之旅 - 馬交2日1夜自由行


2010年結婚周年, 我們到了馬交一遊,為的就是傳聞快要徹退的太陽劇團 (前稱索拉奇藝坊) 劇目: ZAIA
在十多年前起,我就愛上此劇團:如迷如幻的化妝,尤如意式歌劇的音樂, 震撼的舞台設計.....在以前已經看過ALEGRIA , SALTIMBANGO , O'S , MYSTERE , QUIDAM ...



由於是2日1夜的行程, 所以我地都係預算好悠閒地過左2日.... 行到邊食到邊玩到邊~
少不了去行玩具店,食木糠布甸, 呢D另文再貼
是次住響威尼斯人酒店,好大間的酒店,因為酒店愈起愈多,氹仔跟以前都不一樣了.....

酒店入面有一商場叫大運河,係仿拉斯維加斯凱撒酒店而建.行下行下, 真係以為自己響米國了.... 點知轉個角, 見到: 南北行~ 馬上醒了~ XDDD

我地0既結婚周年晚餐響黑沙海灘法蘭度餐廳, 我地都係叫左乳豬,水果酒等等以前食過0既野, 穩陣呀嘛~
(又係另文再寫)
食完飯, 就返酒店睇ZAIA ~ 睇完show, 約左好友VV去食宵夜~VV帶我地去左新益度食小炒~嘩~~ 個魚皮撈好食到呢........
( DITTO)
第二日去左食酒店自助早餐, 其實本來都好OK架,不過一見D內地人食相,真係唔開胃.....後來響旅遊塔下食店,舒舒服服地食多一輪補番數 :P
( ....DITTO ...AGAIN)
行到邊食到邊都可以話好輕鬆, 但亦有不足之處.2個人話易又得, 話難搵食都得. 第二日夜晚上船前, 我地就響官也街一間店度食小菜晚飯,唉~~難食到嘔 ! 我發誓日後都唔會響呢D手信街度食飯 !
( OF COZ DITTO ...)

其實起程前有小插曲,差D令我此行烏雲密佈, 好彩最後都化險為夷.
話說出門前收到內地工廠通知,船公司抽起了某票貨,謂因收貨人指引云云,基於係FOB條款,工廠又出左貨,雖說道理響我度,但都要做D工夫.... 於是響車程入面用smart phone 狂出 email..... 最後問題開始解決+明朗化時,我.....


浪 ~~~

最後仲嘔..... 頭痛...... -_____-
好彩上船後不會太拋,我小睡片刻後就回過神來. 哈~ 就當係嘔乾嘔淨,清坎舊貨,迎接新貨抵港,等我去馬交狂食喇~~ :)

最後, 好多謝老陳安排~~ :)

沒有留言: