2012年4月23日

憶故友


今年的四月好難過..... 當某天我在望彌撒時, 收到糖花老師的訊息, 好友Y離開了我們......不想亦不敢相信這個事實, 在好友M確認之下, Y 真的離開了.... 走時沒有留下一句說話. 之後的2天,我整個人都空空洞洞, 在數天前,我才跟Y食過晚飯, 談心到半夜.... Y是為什麼離開? 發生了什麼事? 到之後再希望她走時沒有痛苦, 沒有遺憾......
直至在一星期前, 我及數名烘焙好友, 應Y的姪女要求, 到Y的家中收拾, 接收她的烘焙用品. 我本人百無禁忌, 在我所認識的Y , 是不拘小節,爽朗,愛朋友愛家人, 熱愛生命的一個好女孩.

大約係2-3月間, 我同Y + M 一齊去上糖花課, 咁有次大家講起自己有乜野家當 .... 放到一屋都係..... blahblahblah ...... 咁我笑言我D遺囑一定會係孖人煲/刀, LC , 蟹樹 , 曲奇模等等.... 我一定要寫明比邊個人, 因為我唔想我D孖人煲做左孤兒仔/D LC 兜比人拎去當花盤種花 ...
Y 當時笑到咭咭聲, 話佢都會唔捨得佢0既廚具, 希望都會有知音人/有心人可以一直用落去. 所以, 在接收物品的同時,我決定盡力為Y做多一點點.... 將她的廚具,烘焙用品, 用捐獻方式,給有需要的餅友接收, 餅友捐的錢,會再交回其家人.

自2009年後,今次是我重新正面去面對至愛親朋的離去. 過去數年,我會逃避, 什至不聞不問,以免在心底內的傷痂不停地受傷..... 但為了自己, 為了 Y, 我需要再面對現實. 在這數星期,對Y 離世的事再知多一點點.某程度上,我釋懷了.

對於 Y , 我與她認識不算長時間,我只知她姓梁,未婚,其他如家庭,年紀,背景等等, 都是一無所知. 因為我只是與Y交朋友,並不是查人家宅. 大家認識熟絡後,有點兒惺惺相惜的感覺. 做朋友,所要找的, 想都是這一種感覺吧... 舊年為好友V表弟結婚而要做MACAROON , 就係Y比左我好多信心,每次見到都為我帶來不同的MACAROON..... 只因為我曾講過: 其實我都唔知唔識真正0既macaroon應該係點.... 於是,佢一次又一次咁買來比我, 希望我對呢D餅多一點點認識. 有Y這一個朋友,是上天給我的一份禮物,在她身上所看到,所感受到的, 都令我對朋友有一種新的體會.

我極慶幸在她仍在世時,大家一起大笑大鬧過, 互相欣賞過. 上個月,我把一份禮物送給Y,跟她說:就當係你的生日禮物,年底時我可能無錢買~ 而家有錢買左送比你先. 就係咁,大家因為呢一份早來的生日禮物,多左數十分鐘的笑聲.

Y , 我永遠咁愛你, 希望在遠方的你, 繼續當你的快活天使~

沒有留言: