2012年4月2日

玩乜Q - MACAROON


2010年上的第一課macaroon開始, 我已覺得呢一家野,響我屋企/親戚圈中應該係無MARKET的:太甜+我工夫不足.
除左學完翌日試左一次之後, 再都無造過.
後來在蛋糕裝飾課的同學仔VANESSA鼓勵之後,在學藝一年之後, 再戰馬卡龍~
馬卡龍其實只係一個餅仔的名, 在法國不同地方的馬卡龍都有唔同形態/味道/口感. 最令人心醉及最廣為人知的, 是巴黎馬卡龍Parisian Macaroon , 佢有七彩的顏色,餅緣有像LACE一般的"裙"邊, 加上中間的餡料,圓卜卜的好不可愛.
在差不多2個月內,在Amazon.co.uk 內買了不同的馬卡龍食譜 (比香港PAGE ONE平好多好多).香港的本地食譜, 我已不太買.坦白說,本地食譜真係可以做到野出來的實在不多,當然, 本Q技術不佳亦係主因之一. 外國食譜比較細緻,好多步驟都有提及,做唔做就由得你喇~ 外地買的食譜, 比起我在教室所學的, 多出好多步驟,比起本地食譜的, 更加無野好講. 除此之外,因為有心朋友的幫忙,我試到不同店家的馬卡龍, 於是好多先入為主的感覺及想法, 都有了點改變.
但有一樣係令我頭大的, 就是調色. 與朋友研究了一大輪, 最後都係得個吉~ (在最近上的一課macaroon, 終於明白原因.學費, 真係要交架.... >.<)
在綜合了幾家技術之後,就開始了我與馬卡龍大格鬥~XDDDDDD .
VANESSA 想要的, 係紫色的馬卡龍. 於是,又入左一批不同類型的色粉/膏(衰左喇) /水.
試左一大堆,唔想浪費, 就用來整左呢舊野.


最後關頭, 趕出了50多件馬卡龍~~ 內餡係在coup kitchen學的紅莓味餡料.



好多謝VANESSA比機會我試,我地並唔係要賺錢, 今次亦係VANESSA為表弟結婚而幫忙的大PROJECT, 坦白講你叫我做呢門生意, 我係蝕硬的. 但我仍喜歡去試, 因為在當中感受到,學習到的,並唔可以用金錢來衡量. 所以而家響邊一度有macaroon course , 我都會去報名 (當然,唔係乜野都報,一定要有口卑的才可以). 好多朋友好奇怪 : 你又學???你唔係識喇咩????
其實,我覺得家家都有佢本領,我識0者,但唔叻~~我亦相信比我叻0既大有人在. 我無想過做生意,我無壓力, 無包袱,學得亦輕鬆~
所以,耐唔屎響度玩下野~XDDDDDD
試用意大利馬令做macaroon

試做健康少少,無色素+低糖

都有失敗時候~~

最高貴0既係呢款......

最多人中意0既, 都係呢個~~ :D

沒有留言: