2009年2月26日

喵乜Q - 阿Q的星媽夢 ~~~

媽 : 積呀積 , 你睇下人地阿正幾有型 ~~ 無頸架佢 ~~ 幾敦厚呀 ~~~
積 : ( 我無左頸九世喇,唔見你讚我 ??!! 挑 ~~~ 手指咬出唔咬入 )


媽 : 積呀積 , 你覺得點呀 ~~~ 去見下導演喇 ~~~ 話哂你又黃黃白白 , 阿正又黃黃白白 ,
可能可以比你做一兩集大茄喎 ~~~
積 : 阿媽你似推我去接客咁款喎 ~~ 我唔係雞, 我係貓 !!


媽 : 咁你去唔去0者 ????
積 : .......
媽 : 咁你都要有d表現比人睇下至得架 ~~ 做到大茄分分鐘可以做第一女角喎 ~~ 到時要魚魚有魚魚 , 要罐罐有罐罐 .....
積 : !!!!!!!!!!!!


啪 ~~~~~~~ ----> 阿積訓低0既聲 .....


繼續努力咁郁身郁世 .......


開始不支 ......


無鬼用 ...........

2 則留言:

moon 提到...

哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~

匿名 提到...

XDDDDDD
佢咁落力~~~~ 大茄實有佢份!! XDDDDD