2009年2月27日

讀罷好友網誌有感

剛去過好友哥喇0既 blog ~ 睇到佢完成收錄禮都好開心.
最開心0既係 ,哥喇對自己0既選擇有感覺,會感動 ,呢一樣至係我最感到開心的一回事.
曾經, 我好怕哥喇只係為左逃避/躲避某些不開心事 , 才去教堂.但事實証明 , 哥喇小姐絕對清醒, 絕對自主. 並不為因為她選擇天主教, 而係佢知道自己要一D乜.
哥喇 ~~ 如果收錄禮令你感動的話, 我相信2010復活節你一定會大開水喉 ~~ 到時我會遞紙巾比你架~

2 則留言:

Oui! Macaron 提到...

多謝 Q.

其實做收錄禮當時晌church已經好感動, 真係好感動.差d喊左出黎,但眼見其他同學都無咩異樣,我又唔敢太放肆流d眼淚出黎.怕嚇親d同學... :P

可能個係church好靚啦,個感覺特別莊嚴.而個個人都好嚴肅.呢次其實係我第一次正式參與彌撒,感覺好好.

而儀式完左之後,離開左教堂... 一路行去地跌站時,真係好開心架.個感覺真係覺得自己唔同左,係另一個cola!

我真係好希望係另一個既cola誕生,因為以往既cola太多缺點,太多劣性... 希望新cola可以凡事都做好d. :)

Q 提到...

哥喇 ~ 好開心你有感覺有感受. 你比我叻 ( 我收錄禮完左之後只係識想去邊度食野 / 行街 ....)
我堅信你日後0既路會愈來愈好走 ! 努力呀哥喇 ~~~