2009年2月1日

買乜Q - AESOP



買左澳洲有機護膚品牌 AESOP 0既產品 ~
之前係用 SHISEIDO REVITAL 系列, 但實在太多野+煩+好累 ( 其實係好懶) ~ 最近好友P介紹用呢一隻野,睇過都覺得好簡單+易用 ~ 最緊要係少野呀嘛 ~ 幾支就攪掂 ~ 唔似 REVITAL 要用成七八支野咁煩 ~~
今日本來去左 LCX 度睇, 但件 SALES姐姐實在好唔掂 ~ 問一句答一句好行貨 ....於是我地走左去 CWB 0既連根拔度買, 0個位姐姐就好好喇 , 問清楚我地想要D乜, 響我地2個老人痴呆病發者口中一句有一句無0既 "意思" 之中, 知道我地想要乜野.
我買左要用0既2隻貨之後 , 姐姐比左好多 SAMPLE 我試 ~~~ 嘩 ~~~ 真係好多呀 ~~~~
我用得到0既 , 一定會再幫襯佢囉 ~~~

沒有留言: