2012年3月22日

糖花課程 @ WENDY'S Workshop - 繡球

學完左個銀蓮花之後, 馬上跟老師再學繡球.
一直都好想學呢隻花, 因為都幾多用途~~ 但始終唔起心肝,因為未搵到一隻做法係令我有驚艷的感覺.
WENDY 老師開新班, 睇到呢張相, 我即時報名了.....

漸變的顏色, 像真度高的葉, 加上小巧的襯花, 心動喇~~~
以真花來講 , 我會中意綠繡球/ 紫繡球, 前者好有歐州風及環保的感覺, 後者就好有貴氣.
因為第一課未有時間上堂, 所以就響第二個星期, 由2點上到10點多,造好哂所有的花/葉配件.

第三課, 就要來上色了.....
以前見到大師級的糖花像真度好高, 係因為除左花瓣好薄之外,色彩多而且自然;尤其有漸變效果的, 像真度就更高了....
老師教上色,單單葉子就有4隻色, 花瓣, 有6隻色.... @.@
打底, 混色,融合.... 全都是學問,而並非是買左一大撮色粉就可以做到大師段的級數.
一下一下咁掃, 不能太大力.... 多一點少一點.... 落點歪了一點點, 出來感覺就不一樣了.....
一堂過去了, 我只為三塊葉+2串襯花+4束花上好色 ( 我一共有十束花...-__-"")



有層次又自然的花瓣, 用上六隻不同顏色下在不同位置造出來的效果......


但我好投入好開心,因為自己一手造出來的花, 慢慢成型了, 能不高興嘛??? :P

沒有留言: