2012年3月14日

繼續糖藝進修之路

之前0既網誌,甚少提及我D糖藝進修. 原因好多, 主因係懶, 其次係忙, 甚至係覺得無乜值得比朋友分享 .....
由2010年底至今,我一直有上糖藝課 :學習唧花,糖花,蛋糕裝飾. 但可以見人的, 真係無乜幾多野.課程都有証書,甚至有master diploma ... 但坦白一句,要我做一個有裝飾的蛋糕出來, 我做唔到. 所以, 所有呢D証書呀獎狀呀呢D野,我無公開比人睇.
過去一年,認識左好多志同道合的同學仔, 大家相處好好之餘, 亦因為糖藝原因而走在一起. 我對漂亮高貴的蛋糕裝飾有所期望, 偏偏學藝一年之後, 都仲係得個望字, 好多野都唔明白亦無本事做出來. 所以,在証書課程最後一節,糖霜唧花課中段,加上其他原因及所以無中生有0既是是非非, 我已萌生放棄之念.
在所有課程完畢後,我將所有工具都收好,因為短期之內應該不會再拎出來. 後來好友到了另一教室學習糖花, 大力推介之下,加上我唔甘心, 所以就報左一課, 希望在當中再確認一下, 自己是否仍適合做呢一樣野.
上完第一堂之後,我驚覺自己原來乜野都唔識,連最基本的都唔識. 本來以為係自己0既問題, 但再一直學落去,發現之前所接觸到的,理論及概念都係錯的. 我一直想安慰自己 : 家家都有一套道理,唔可以話A係咁,B就一定錯.
但事實並非如此.
事已至此,我不得不承認, 之前所接觸到的,全部唔係謊言, 就係廢話.
當日相信老師一言一語而買0既工具,全部都唔係糖藝專用,而大部份只係麵粉花/紙粘土工具, 而不是FOOD GRADE/糖藝專用工具.
由老師口中得知資訊/ 理論, 全部被事實及結果所推翻. 也亦解釋左點解當日有好多技巧上0既野,做極都做唔好.
在我來講,錢用就用左, 既出之物不可回. 自己心甘情願比錢買野,我唔會怪他人. 但我會將呢個人重新評價, 將佢放響 "零接觸"位置, FB都BLOCK 埋佢 ~ 因為我知道當呢個人知道我去另家學藝,我又要聽佢講廢話.

當日以支持心態去佢度讀糖藝, 到頭來原來做左羊古. 都OK架,我當上左一課, 我無損失, 錢無左可以再搵再儲, 又唔係買到破左產. 學識左去認清多一類人, 對我來講, 都叫袋$$落左自己袋.

好多謝好友們, 同學仔們, 為我擴闊眼界 !
大家都一齊比心機, 無乜野係做唔到架~~

沒有留言: