2013年10月28日

又執起筆來.....

好耐無響網誌寫過野, 除左忙同懶之外, 無其他原因~~ 呢一年來, 生活主要都係學藝,在家種菜, 返工. 7月時與羊太到了羅省一行, 只因羊太一句: 都唔知可以去多幾多次, 搭多幾多次飛機 ..... 所以就同佢去玩. 另外, 好友ASKA 及 MIMI 在舊年年底結婚了, 我為佢地準備左candy corner, 回禮及場地的 decoration ,ASKA在我跟老陳結婚時, 幫左我地好多忙,所以佢結婚我點可以怠慢? 可以為好友解決問題及令佢地無後顧之憂, 我真係好開心.大抵我可以為佢地做0既都係呢D喇.... 咁0岩佢同我地都係同一日擺酒, 我地笑說日後可以一齊慶祝 ~~ 我結婚時, 好感觸地覺得, 紅事/白事最容易睇得出人的本性. 所以,每次經歷紅/白事,我都有好多得著. 漸漸地,個人都無咁執著; 我並非唔懂得珍惜,而係好多人及事要淡出的話,就由他吧. 我亦唔係一個強求的人,你地可以話我唔上進唔積極唔進取,如果只係我一個人0既事, 我會盡自己所能去做好佢. 但若牽涉到其他人的話, 總要顧及對方感受,對方要抽離,我無可能死命拉住人~~ 每次有朋友抽離,我都會知道,感覺到,只要是沒有欠對方任何野的,我都樂於接受. 時間在變, 人當然也在變. 當大家的價值觀相差太遠時,抽離是好事, 至少日後見到仍會打到招呼 , 在FB上仍是朋友; 勉強大家令雙方難受, 才是得不嘗失.

沒有留言: