2013年10月28日

Q 的 LE CREUSET

我的第一件 Le Creuset 生鐵炊具,在2005年購入, 是一只GRILL PAN ~ 為了煎牛扒而買. 然後,陸陸續續地大大小小的鍋子就魚貫入屋.... (2009年開倉入手,我亦只有去過呢一次的開倉. 以後都唔會再去. 見識到一眾自私精批睜搶貨, 有目標地霸佔貨架不讓其他人埋身, 甚至推開嘗試埋貨架的人....... )
當年仍未有太多的人買呢種煲, 原因係重身, 而且唔平.以中式煮食來講, 實在用途有限. 打從早2年起, 因一眾 BLOGGER 狂煲, 人們都被佢0既顏色吸引,於是就開始癲了. 人癲....所以價錢亦一拚地癲了~ 年初, 在日本樂天見到最喜愛的 COASTAL BLUE 系列出了小小SACUE PAN, 連運費大約13xx , 貴嗎? 貴~ 但香港無得賣,所以敗了.
自此之後,不再甘心敗於香港癲價,衝出亞洲,去到美國.七月羅省之行,敗了兩隻煲返來.... ( 照片取自官網 )
另一不甘心在香港敗家的原因, 是因為在香港,買LC煲的女子已差不多是煩厭港女代名詞: 買一隻煲, 要驗屍咁驗, 甚麼黑點, 氣泡等等, 一律是 defect, 不能接受. 這股風氣, 一直漫延到世界各地去,我在美國逛店時就被先旨聲明 : 黑點不是defect~ FB有關LC煲的群組忽然多起來了, 我也有在此流連了一陣. 但後來見勢色不對,一來不想成為一眾有拎贊助的 blogger 造勢棋子外, 二來亦對佢地舖天蓋地為品牌"R"生意的雞汁post感到煩厭 : 一話乜野煲好, 就會去搶, 搶的人根本唔知自己合唔合用,最後就原價放出. 講煮食技巧, 感覺好.....新奇 (算我孤陋寡聞, 好多我都未聽過 ) 最後,我都全LEAVE GROUP了, 只留番一個交換, 明買明賣的群組. 也從網友中, 買來香港未有見過的橢圓buffet鍋子, 入貨地點是意大利 Amazon
在以為自己心如止水的同時,在美國時收到韓國代購朋友的短訊,問我有無聽過 Lilac Mist的心型煲, 剛好在美國給店員奚落了 (當我是去大量入貨的內地/香港人) .... 一見到佢咁講, 二話不說...又敗.....
煲呢, 其實真係買得差不多,喜愛的顏色都有了.加上已有一整套的孖人牌不銹鋼煲作日常粗用,其實都已經好夠用. 但硬唔知點解一見到靚煲, 個心又會狂跳不已.... 果真是敗家Q !

沒有留言: