2013年10月28日

學藝之路 - 感想

由2009年起, 我就跟朋友一起出外學藝. 學的是糖藝, 烹飪,蛋糕甜品. 自少在家中, 跟太婆,外婆及娘親待在廚房中, 很羨慕她們對煮食的堅持, 甚麼人食甚麼菜,廿四氣節有甚麼特別的食療..... 可恨我卻連中學家政科都紅字收場. 出外學烹飪, 一來是不想浪費自己有煮食的良好遺傳因子.... 二來,我真心覺得女子點都要識整一D野(尤其係已為人婦者)才可以好好照顧家人. 一起初我是去學蛋糕甜品的, 原因是貪吃; 見到街外七彩繽紛的甜點蛋糕,未食都已經開心, 食左仲得了..... 於是一頭栽在麵粉忌廉雞蛋上, 學到不亦樂乎. 跟食譜書做的咖啡卷蛋
後來, 都學得差不多了 (學海本應無涯, 但發現自己開始可以跟街外食譜做到8成似的蛋糕....好開心) 就轉向西菜, 在賞味坊學了數堂西菜, 再到 Rachel's Kitchen 學中菜. 在出外學藝的期間, 除左豐富左自己的煮食技巧外,也對食材有多一重的了解. 每一次上堂, 我都當自己乜野都唔識咁去上.有好多野係知道存在的, 卻唔知點解要咁做. 可幸碰上好師傅,肯耐心傾囊相授. 最後回到家,自己再實習, 像樣了, 就拎去比羊太試食. 羊太都算唔話得了.... 乜都話好~~ 另一方面, 出外學藝令我接觸多了很多食材.以前對急凍食材非常抗拒,認為煮不出好東西. 但只要食材的急凍 / 儲存過程是嚴緊的,解凍後仍是一件好肉 !用急凍肉做的叉燒及燒雞, 就是一個好例子. 今時今日在外面要食得好食得安心, 實在不容易. 唯有自己再努力一D學野,為自己及家人的健康及味覺殺出一條生路喇~~ :)

沒有留言: