2013年11月4日

慶幸

婚前真係唔多覺, 結婚後就好慶幸有好多基本野自己都識得.
我在婚前3年, 是自己一個人在村屋住, 本來原意係同前男友散左, 諗住要孤獨終老,早一點習慣未嘗唔係好事, 所以一個人搬到村屋去住. 以前同屋企人住, 起居飲食有娘親照顧, 我係幫忙做家務, 洗洗抹抹之類的工作. 到自己一個人住, 就乜都要靠自己 :
水電野, 先要攪清楚電箱同水錶總制響邊, 然後就係準備電筒及蠟燭火機以備不時之需. 然後,就係抄低水務署及中電緊急維修的電話.....
荒山野嶺,蛇虫鼠蟻總會有, 人地係原居民, 我就係outsider , 所以,避得就要避..... 硫磺粉大鐵鏟等等少不了. 最緊要, 係準備隨時見到面要冷靜面對.
屋企一定要有急救箱, 同埋有關比蛇虫鼠蟻咬到點樣處理.... 電召的士電話不能少. 其他的, 就真係要自己執生:
 試過黑雨晚上天花入水, 煲落熱水後就即刻爬上天台睇下發生乜野事, 屋內要有大量水盤接水, 亦要長期有雨褸用,我唔會蠢到拎把遮上天台扮避雷針的~~ 煲落熱水,係要在淋雨後馬上用熱水加薑洗澡, 否則會病倒.
停雨後,馬上到五金店買漏補王, 向店員查詢用法, 然後自己上天台修補.
 門口大樹長得太狠,要自己鋸樹,A字長梯及手鋸不能少. 否則打大風時好容易塌樹, 平時樹葉/ 花果掉下都會好麻煩. 其他的, 都不提了..... 人總要靠自己.

 我好慶幸,我屋企人將我訓練得好好, 以前會好唔開心,因為覺得佢地太偏心細佬,佢乜都唔使做, 我就做到PK.而家? 我好多謝佢地. 就因為有父母及長輩們的教誨,我可以一個人處理好多生活上的問題, 而且仲可以照顧埋我老公,令老爺奶奶放心. 我亦可以為自己平反左好多野,時間証明我唔係他人的負擔,而且更可以幫輕其他人及屋企人. 有時我見到而家好多人乜都唔識, 我有時真係想,如果我好似佢地咁,我而家會點.......

沒有留言: