2014年7月8日

2014 月餅初發佈

今年, 我斥巨資買左兩套模. 係, 巨資~~~ 我無想過自己會比咁0既錢出去買2隻模.
朋友問 : 買得過嘛?
我話 : 你唔係一年造幾百隻月餅, 你就唔好買了.
但到最後, 罪過~~~ 人人都買了~~
因為實在太美了~~~
一如以往, 我會繼續做我的奶黃柚子月餅 .
然後, 再造我的招牌紫蕃薯月餅~ ( 見到給賊偷去開班賺錢, 我不爽~)
最後, 會研究新的月餅餡~ ( 要保持神秘, 要知道, 這年頭, 賊多的是~~)
先看看我的月餅模~~

再看看半制成品?




成品又如何了?
 
我決定今年要自私一點, 甚麼都不管不理, 專心做我的月餅去~~~ 





沒有留言: