2014年7月8日

Q 的新 Project @ 2014

睇到十年前的結婚相, 我又要嘆一口氣了~~
雖說當年是極度不健康地瘦 / 瘦左就一定有問題 , 但而家又著實是肥得過份. 所以, 我正在一步一步地進行我的健康大計.
在學習煮食後, 我反而是食少左, 因為出面0既野唔好食, 自己煮0既, 又食極有限, 糖鹽油一律都少了/ 控制在低水平.
甜食嘛 ...... 坦白我不太吃甜 :
一來, 自己做的沒有慾望想食.
二來, 我其實怕甜的, 甜到牙都痺的感覺實在難受.
三來, 我家族有糖尿底, 實在不能掉以輕心~
所以, 其實我覺得我肥 , 並唔係因為暴飲暴食而引致.

健康第一步, 是介掉奶茶. 喝了十多年奶茶,能介掉麼? 可以的 ~ 循序漸進就可以, 我從來都不會要自己難受的. 開始時, 先用沖劑令自己的心癮減低 , 如果有頭痛/ 暈, 才去買一杯來喝.
三星期後, 我已習慣了一星期只"買"兩杯奶茶, 沖一杯粉劑. 剛過去的一星期, 只買了一杯, 及沖了一杯而已.

第二步, 是改變飲食組合及習慣.
先用麥片做一餐正餐, 增加纖維的吸收, 增強飽肚感.
我買的, 就是老人牌的原片大燕麥. 再用維他無糖豆漿沖好, 食時加入果仁及果乾如紅莓, 杏脯肉等等. 用豆漿代替奶, 是好多年前我在米施洛見營養師時用的食療. 我不太吸收奶品, 豆漿是草本食物, 屬植物性蛋白質, 我的腸胃比較容易接受 . 如果時間許可, 我會在街市的豆腐店買豆漿, 感覺上新鮮一點.
日常自家煮的米飯方面, 我是用白米+糙米+紅米+野米煮的米飯, 每餐大約是食半碗左右.
下午茶時, 我會食一隻萍果或一隻橙. 增加纖維的吸收.
再下來, 就是在晚餐時, 不再吸收澱粉質. 以我的體質, 在晚上只食肉類及纖維, 基本上是無問題的~ 我不太容易感到肚餓. 晚上也不會吃零食.

第三步, 就是運動.
每一次的瘦身失敗, 都是因為腳傷. 腳一傷了, 人就不動了~ 不動=養肥人了~
我開始會在夜晚飯後到公園, 急步走及慢跑, 由慢而快地逐步加快/多運動量. 姑勿論有沒有瘦身, 出一身汗總是好的~ 再者, 心肺功能也一定可以得以提升.

所以, 我在一整日之間, 早餐及午餐, 我會食我喜歡的東西. 澱粉質會集中在早上午吸收. 午後會集中吸收纖維及適量蛋白質. 再配合晚上的運動, 將要消耗的都消耗掉, 直接改善睡眠質素.

我不求瘦得多, 只要健康就好了~~~ 我希望自己今次不是得個講字, 真係有一點點成績給大家睇睇 ~~ :)

加油呀阿Q ~~

沒有留言: