2016年11月16日

超級食品 - 奇亞籽 Chia seed



接觸呢種食物, 係阿姨在 Trader Joe's 度買左一小包送比我. 但我一直放在廚櫃內無理到.

今年去到美國, 阿姨開左一包叫我試下, 我將佢加入果汁度, 等左15分鐘, 就變成飽肚的甜品.

Chiaseed 接觸到水份, 就會漲大十至十二倍, 表面會有一層JELLO物質包裹著. 好多減肥人士會用佢來加入日常食物中, 增加飽肚感.

返到香港後, 我就搵番廚櫃入面呢包奇亞籽出來, 開始我的飲食計劃.

每日, 我會用 :
2-3種水果  ( 果糖 + 纖維)
一杯無糖乳酪 ( 增加益生菌及蛋白質 )
 兩茶匙奇亞籽 ( 攝取其他維生素, 蛋白質及脂肪酸等 , 但其實最主要係想有飽肚感 )

然後用果汁機打勻.

等30-45分鐘後, Chia seed 吸收夠水份後, 才開始飲用.
而飲用時間, 大約1-1.5小時. 因為雖然係果糖, 但都係糖, 所以慢慢飲可以令身體慢慢吸收, 而唔會忽然令血醣颷升.
飲用果汁後, 我會出外步行一小時, 讓糖份慢慢被消耗.

一個月下來, 我的食量大減, 配合運動,  身體活動也輕鬆了.

當然, 一開始轉飲食習慣 , 並不容易, 心魔太多, 情緒都會有上落. 磅數下滑, 是一個動力 , 食多左, 肥左, 就要引以為鑑, 以後就算食, 都唔可以太過火.

由九月中至今兩個月, 進展良好. 樽頸位亦出現, 但我懶理.



沒有留言: