2017年7月27日

不再是 希望工程

由踏出社會搵食開始, 已知外表外觀比內涵更緊要. 奈何我始終都立不下心腸, 所以一直都是偏肥.
曾經有瘦過 : 食藥, 節食 , 減食.... 最後番脹.
到發現健康開始每況愈下, 肌肉無力, 平衡力差, 久病不癒, 才深思"健康" 到我呢個年紀必須要下功夫 , 因為父母賦與的QUOTA已差不多耗盡.
由2016年9月開始, 改變飲食, 生活習慣 , 恢復運動. 身體已開始回復以往般健康.
由高峰期的 170磅, 已下跌至135磅.
所著0既衫, 已由加大碼, 回落到中碼, 甚至細碼.
去到葵涌廣場, 夠膽唔使試衫即買.
呢一刻, 我更愛我自己 .
所以, 我唔會比自己著番大碼衫.



著到細碼褸仲要拉得埋拉鍊的Q , 立此存照 ! 以此為鑑 !!

沒有留言: