2017年7月27日

不再番脹系列 - 減磅樽頸篇

我大約瘦左十磅, 就會出現一次樽頸.
維持得最久的一次 , 有3個月, 呢3個月, 磅數無變化, 我的飲食運動習慣都無變化.
午餐是沙律菜+烤雞扒 , 又或者是水果 smoothie + Chia seed
後來, 將午餐飲食轉為杏仁奶麥片熱食, 終於突破樽頸, 再次回落.

我覺得女性在吸收食物營養方面, 與男性是不一樣的. 男人得, 女人未必得.
其他人得, 我未必得.

我並非專家, 但食物食左落肚, 舒服與否, 感覺如何, 我自己一定係最清楚0個位.

轉左飲食,我學懂去品嘗唔同的味道 :
無調味的杏仁奶原麥片 , 原來好似好棉的白粥一樣.
真正有機的沙律菜, 是有香味的, 入口那一刻就已食出甜味.
Chia Seed , 亦有獨有的味道, 應該是源自鼠尾草的芳香吧?

而我的飲食習慣 , 只改左少少 :
早餐無變, 仍是檸茶加一個麵包 / 兩片提子飽 / 麥芝蛋走醬走茄汁. 星期六一早會去聯發食個 full breakfast , 餐肉丁麵+熱奶茶+多士+半份炒蛋+一隻煎蛋. 星期日同羊太去飲茶, 乜都食.

午餐, 轉為水果 smoothie / 沙律菜+烤雞扒+無油沙律汁 / 杏仁奶原麥片熱食.

晚餐, 食湯粉/ 湯麵. 自己煮會係泰式酸辣肉碎肉丸湯河, 出街食就食牛腩麵,  另加炸兩.

經歷樽頸位, 我並不在意, 因為已盡左力, 試左都係唔得, 即係可能我已瘦到一個點, 唔需要再瘦. 轉一轉飲食, 又瘦到, 當係一份 bonus 吧.

昨晚, 我搵左一D以前買落嘅衫, 好多都未著過. ( 咁都買..... 都唔知當時我個腦諗乜) 而家已經可以著得番哂. 試衫試左成晚, 推動力又番哂黎.

其實, 距離目標尚餘 5-6磅 , 我要好好咁同呢五六磅 farewell  !!








沒有留言: