2008年3月25日

領洗後感想

由星期四早走左半日去做公司野開始, 我一共放左4日半假期.
呢個假期其實幾忙,由一個月前開始已經要參與領洗前0既課程/避靜/彌撒. 所以一直幾個星期都無同阿娘 / 老爺飲茶/食晚飯.
朋友都關心咁問:係唔係好緊張 ?
我都答 : 唔緊張 , 比d水淋一淋0者,有幾緊張?
朋友都問 : 有無叫朋友/屋企人黎睇?
我都答 : 無喇,半夜三更,又要過海又上山,唔喇~
本來老爺同小電叔仔要黎,最後都係得小電黎,因為實在唔想老爺咁頻撲,要佢老人家走上走落,分分鐘仲要無位坐.阿娘本來都想黎,一聽到過海,就縮沙了~~好友D都話想黎,但佢大肚臨 DUM, 27/3就係預產期,實在又係唔想佢操勞.
一句到尾,都是自己的事,唔想麻煩人家.而且,宗教上的事,唔係人人都同一睇法.家人朋友有心,我都收到哂.
領洗後見到導師,同導師傾起對自己有乜野期望,我只係想做好自己,在教義內我們都是罪人, 領洗後等於重生/重新"學"做人,睇過好多所謂領洗後"重生" 但又依然故我 / 自以為審批者的反面教材,我要無時無刻去提醒自己,唔可以好似佢地一樣.
宗教信仰,係作為自己心靈修養的其中一環,而不是批判他人他事的利刀.

沒有留言: