2011年8月9日

2011 加國之旅 - 22/6/2011 溫哥華篇

今次去溫哥華係參加婚禮, 好多親朋戚友都會來. 所以舅父租左酒店,出出入入都好方便~~
是次我地住0既係Hilton Airport ,酒店範圍唔大,最好係就腳~ 對面係Richmond Centre, London Drug ,過2條街係sky train ,仲有2個有好多野食的MALL .
我地大部份人係住5樓, 舅父一家就住6樓,房間不大, 但好雅緻,好多野都齊: 咖啡機,風筒, 熨斗呀都有.
每間房都有小客廳~細姨間房更正, 有小露台~~~ 房內有wifi,浴室用品全部係crabtree & evelyn 的Le Source 系列 (原來Le Source 有漱口水的....)


但我地間房就奇怪左d .....咖啡機點會響廁所入面架? =__="


最後我將佢搬左出書檯上面. 我地休息左一陣,就出門食晚飯去.今夜係契婆婆0既契仔,UNCLE STEVE 請我地食飯, 地點係隔離街尾的CACTUS CLUB CAFE . 當時大約係6點鐘左右, 天仍好光亮~餐廳門口有數株楓樹 ( 坦白講我去左數次加拿大,係第一次見到真的楓葉.) 我地的檯係響半室外,有高高的heater在旁邊. Michelle & Mike ,Jennifer & Alan , Alden , 契爺爺契婆婆同Uncle Steve 佢地都到左.


食物都唔錯呢,大家都食得傾得極開心~
咁勞碌 , 梗係要番杯透心涼cocktail喇~~~ :)








食完飯之後, 我地又去機場, 接姨丈及大姨佢地喇~~
接完機,放低行李, 又去食宵夜~~ XDDDDDDDD 去鳳鳴食粥粉麵呀~~~ :)




好耐無試過咁齊人了 , 大家雖然好累, 但都好開心呀~~



今次來溫哥華,感覺比較好,唔太凍(我次次來加拿大,都係見雪的.....) 落左機無耐, 就可以訓覺休息. 所以整個行程都無乜JET LACK ~~~
聽晚, 就要去接LISA同UNCLE Wilson喇~~
(相片後補)

沒有留言: