2011年8月8日

2011 加國之旅

今年六月, 我同阿娘飛左去加國一轉. 因為表妹MICHELLE 結婚喇~ :)
大約響2年前,舅父已經開始幫表妹辦嫁妝~舅父三父女感情好到不得了,2009年時本來要結架喇, 主人翁忽然改變主意, 令我地大吃一驚, 以為出左乜野問題,嫁唔出了.....
原來, 只係兩小口希望儲多D錢, 同埋表妹想考埋個會計師牌,安安樂樂咁嫁~~ 得個女咁識得諗, 怪唔之舅父錫到佢燶喇~~
響四月0既時候,就辦好左機票. 知道市價如何,我一毫子價都無講. 買到機票都叫偷笑了.....2個人機票加加埋埋D什費, 要$15100 ~ 然後一直要搵送比表妹0既禮物, 嫁0既就一個0者, 仲有2個未嫁....一買就要有三份, 最後選左Tiffany 銀頸鍊... $$$$$$ -___-"
響公事安排上面, 不得不私下搵客同佢地傾掂數,叫佢地走貨要響5月底前7月頭後, 當然殺到埋身無得改我都會做, 但容易出問題, 遠水不能救近火,始終都係差一D. 唯有叫個客體諒下; 到最後,客戶們都好幫忙,船公司又好幫忙, 阿Q今次又係無揹黑鍋~~ 感謝感謝~~~~
其實, 最大筆支出響邊?
衫囉, 我十年都唔買一套衫.仲話要西式ball又中式宴會,仲要係幾場....死得喇... 最後係laura ashely 攪掂. 同其餘兩個表妹一個表弟講好左架喇, 佢地結婚我都係著呢套架喇~ 唔好旨意我再去買衫.......
阿Q亦破費買左部notebook. 用來公事上用,同埋響可以上網0既地方,正正經經咁上網. 唔好成日用手機,好鬼累.......
一切安排好,就努力沖刺+工作. 響6月22日正式離港放逐去.

沒有留言: