2011年8月9日

2011 加國之旅 - 23/6/2011

我地今次留響溫哥華都係幾日,27/6就會過番Winnipeg. 所以響溫哥華所行所睇0既真係唔多.
今日一早,舅父就同我地去左Top Gun度飲中茶. 呢間TOP GUN D 野唔平,但有會員制 (XDD) 係MEMBER就會平D ~ 食物質數唔錯呀~ 響美加,中式點心難食極都有個譜, 因為好多用料都新鮮.


飲完茶, 我地就去左行鴨巴甸商場.響地面呢層有一間好大0既Daiso Shop ,亦即係大創產業,香港叫做十蚊店的東東. 我當然要入去朝下聖喇~~ 成間舖分上下2層,呈長形,比旺角10蚊店仲要再長一D. 上層係文具,美容用品,節日裝飾; 下層係家品,園藝用品, 廚具,浴室用品等等. 貨品種類都幾多, 但廚具呢D就好少喇. 好多香港人響入面行~總括來講,好似香港咁~ =_=
行完一輪,就去左對面街0既另一個小MALL, 比較街市FEEL 一D的小商場. 入去主要係為左食燒肉~XDDDD
真係好好食的燒肉~~~ 好多人排隊~~~ 舅父去左買燒肉,我就同DENNIS 去左買水果.呢幾日都會食得幾癲, 有水果仲唔買咩~~ :P

行完食完,我地返去酒店休息一下. 細姨想飲咖啡,於是DENNIS就車左我同細姨+羊太去 Richmond Centre ....噓~原來響酒店對面....早知就行過去.飲左一粒鐘左右咖啡, 就差不多時間去食晚飯, 所以就起程返酒店,換衫再食過.
夜晚響釣魚台食飯~ 舅公極度推介~~~ 好香港式的酒樓, 食物質數亦好好~~~ 個避風塘蟹做得好好食呀~~~

食完飯,我地就去接LISA & UNCLE WILSON 機喇~~~LISA出來時個樣好好笑,原來佢幫佢媽咪拎左好多野過來,條頸仲成幾條鍊.... XDDDDDDD ; 去到今晚, 全部外地來的親戚都到齊了~~~ 齊哂人喇~~~
LET'S PARTY !!!!!! :)
(相片後補)

沒有留言: