2014年6月27日

學藝之路 - 交貨

由2009年開始, 我就去學烹飪, 學烘焙, 學蛋糕裝飾. 最大原因是貪吃, 卻又唔想比錢出去食, 所以寧願出去學. 自己再煮來食, 五年後的今日, 証實我沒有投資錯誤~
另一個原因是, 羊氏 / 劉氏家族的天賦 , 應該點都有一點點遺傳吧, 不可能到我呢一代就灰飛煙滅煙消雲散........
於是, 由一開始的羊三味 ( 炒菜+蒸排骨+罐頭粟米湯) 慢慢演變成日今日的煮飯Q , 跟不同的師傅學藝, 就愈學得多技巧及食材處理方法. 到上一年, 我開始挑戰一些我唔中意食0既野. 大部份都令自己對某D食物改觀及接受 , 如羊肉, 鴨腿等等. 有好多時, 我唔食某D野, 係因為處理得唔好, 食材優點未能發揮. 學藝之後, 才發現: 呀.... 原來係咁樣0既味道~~~
坊間有不少 workshop , 但師資卻很參差. 我好麻煩的...... :
1. 是非多多的, 唔去
2. 導師惡名遠播的, 唔去.
3. 無商業道義的, 經常惡意中傷同行的, 唔去.
4. 剛新立門戶的, 唔去.

所以, 有好多好似幾出名的, 我都無跟過佢地學野, 在我來講, 1-3項的, 有時間唔去做好 workshop 教好學生, 而去攪風攪雨, 不去也罷.
第4項, 剛成立的工作室, 好多事都未能 run in , 水準不定, 要睇定D有學生口脾的才好去. 我並非大富大貴, 所有錢都要付得合理, 才對得住自己.

在學藝之後, 我第一次請朋友到家中吃下午茶, 心頭可能太高了, 時間不足好多點心都做不到. 希望下次可以補番~~~






沒有留言: