2008年6月24日

過大禮

呢一篇網誌並唔係寫過大禮要有d乜野 / 禮金公價, 而係響處理呢一件事上,有好多死點 + 爆破位. 處理得唔好, 籌備婚事就會變成苦差 (我係人辦).
所以, 當我細佬結婚時,我就用我0既經驗響細佬/弟婦/我阿娘之間周旋,希望將成件事簡化之餘,仲可以化解某d"老土"位.
頭段籌備
先去金都商場打個轉(除左過大禮事宜,我極討厭此商場),向店家取2份過大禮名單,然後分比2家父母.等佢地自己去掦佢地要0既野.(逐樣同佢地傾,未傾到一半,分分鐘火爆收場)然後,保留雙方父母0既 "手稿" , 再拎份副本比店家辦大禮.
然後搵一日約出黎見個面食餐飯,話就話商量2小口婚事 / 傾禮金,其實只係比個機會雙方父母見面 (有幾可真係講"數"架... 而且現今大部份準新人,都係自己去預備禮金/婚禮開支.)
男家父母可能會開口問:阿未來襯家,你心目中有無想過大約要幾多禮金 .....
女家父母可能會答 : 唔緊要,多少唔係問題, 我地唔係賣女........
(以上係大部份比較得體0既對答,唔得體0既,你想得出都有)
轉入中場
籌備過大禮時,大部份新人/其父母,都會搵師傅擇個好日子 / 響日曆揀一日吉日去進行過大禮. 傳統來說 ,過大禮 就等同 雙方父母承認呢一頭親事, 等同"落訂",所以, 有好多"理所當然"的事,都會響過大禮之後才進行, 以及"現形".
過大禮在傳統上,重視程度僅次於出門/入門. 所以過大禮當日父母都會極度興奮 , 廣邀親朋戚友來參與(三姑六婆一定會有份):一來為高興,二來為公告天下小兒/小女會進入人生另一階段 ,另極少數會係晒命.
籌備 / 搜購過大禮物品期間,最好係新人自行去做,唔係唔比父母去參與,而係佢地同你一齊去攪,變數極多!切記!
大直路
有說過大禮當日,準新娘/郎係唔可以露面,此傳統源自古代,若露面的,新娘比比人話恨嫁,新郎會比人話嫌棄未來老婆 , 更甚者係新娘新郎現身比對方見到真面目而怕被退婚(以前盲婚啞嫁極普遍) 現今社會,就胡里胡塗的變成不吉利. 所以 當日準新人出唔出現,真係好睇大家雙方同對方家庭0既關係如何, 以及待人處事成熟程度如何.
(我自己經驗 : 小叔及男家工人把大禮拿上女家,在所有 "交收"程序都做好了,在樓下呆等的大夫才現身.在我父母來說,未來女婿極有"規舉" ,極尊重女家.我 ? 返左工囉~唔想無左勤工獎+請假嘛~)

有好多時,一場婚事融不融洽,就睇過大禮進行成點.
上一輩0既人,過大禮係 "嫁 / 娶得好唔好"0既指標.
現今一輩 , 過大禮就係準新人響踏入人生另一階段0既第一個考驗. 因為涉及2個人0既事,2個家庭0既事.

有好多事,過左就返唔到轉頭.大禮無 take two 呀~

沒有留言: