2008年6月30日

我都曾有過的好奇- 聖體 ( 餅仔)

以前我讀的是聖公會學校,上帝耶蘇呢d唔係陌生;舅公舅婆是某教會中堅人物 ,經常被拉去上主日學/聽佈道會亦是家常便飯 ; 亦有唔少不知好歹0既人,認為靠友情牌可以使得郁我,奈何唔 buy 就係唔 buy , 有d我最留後仲會反面不認人.
好多野要響 right time do a right thing 喇 ~
我第一次參與的天主教儀式,係 lulu 的追思彌撒,除了lulu好友的心意外同對 lulu 的懷念外,無其他原因會令我去呢d場合.
當日我老公去領完聖體後,我的確對呢一塊餅仔非常有興趣,當年未係教徒的我, 問老公可唔可以比少少我試.答案當然係唔可以喇.因為原來呢一塊餅在教徒,以及整個源遠流長的天主教歷史入面,係一個核心. 在教會的七件聖事之中, "聖體聖事" 是獨立的一環,整個信仰的核心 , 整個彌撒的聖祭禮儀的中心就在呢塊餅仔上面.
我曾響以前0既 blog 度提及點解我會選擇天主教,其中一個原因係此教會如此多世紀以來,都努力去悍衛及保持整個宗教組織的統一性及制度性. 我覺得一個有原則的教會,總不會讓衪的信徒左搖右擺吧.
我曾有一個經驗, 就係去鹽田仔0既主保瞻禮彌撒,成為教友之初,加上禮儀與大堂有點不同,而"遲左"將塊餅放入口度. 好友尤太太就馬上被身為原居民的教友質疑她是否教友,把在後面同樣未放入口的我嚇個半死,死命馬上把餅塞入口中.

我自己覺得,如果黎小姐對於呢一塊餅仔真係咁好奇0既,倒不如去上下慕道班,去了解一下滿足自己0既好奇心,總好過不明不白食左塊餅落肚無味道又唔知點解又要比人鬧. 慕道班中有一課,導師會比大量未祝聖0既餅你試 ~ 如要滿足好奇心,上課就可以喇,無謂去打擾人地的彌撒 ~ 又,如果連堂都唔想上,都可以去睇下聖經,你自然會知道呢一塊餅0既意義係響邊度.

沒有留言: