2009年5月19日

回來了



糾纏了好幾個月,老豆終於都走了.
所有事就好似係昨日才發生一樣, 我記性太好,所以也比其他人想得更多,呆得更久. 所以我無對朋友講太多 , 也唔想朋友問 / 安慰太多 , 因為我到而家仍會眼眶慶+喉頭哽 .
老豆跟家人的緣份好奇怪 , 他愛家人,卻從來不會放開去愛, 於是造就了大家有好多的遺憾. 當大家都明白是什麼一回事時 , 都不禁想罵佢一輪.
家人尚且如此, 外人又如何 ? 我仲記得一直要佢信教的妗婆 , 就因為10年前,老豆以為癌症死梗時, 在病榻上賣人情向佢決志一事 ( 妗婆每一日都去探佢,希望佢信主,老豆覺得唔好意思, 就答應佢決志) 佢一直都怪責老豆不守承諾. 響今年年頭一次晚飯中,當著一眾親戚 , 怪責沒有到場0既老豆,仲要係響謝飯0既時候 , 要人人都聽佢去怪責我老豆. 更謂老豆0既病, 係因為佢不守承諾而受到耶穌的懲罰.
但佢並不知道,老豆一直以來,都有響唔同途徑去認識基督, 了解宗教.
佢亦無去攪清楚, 老豆唔係一個不守承諾0既人.
佢更無去了解, 老豆對宗教信仰, 係極其尊重及嚴肅.決志唔係買菜 / 食飯. 要對一個宗教奉行佢0既教義, 就必須要理解, 去實行.
老豆入院時,我曾找過徐神父,可能徐神父實在太忙,並未有探訪過老豆.入院前2 年, 老豆經常都聽徐神父響收音機節目講道,對徐神父極為尊敬,老豆曾經提及,人生觀要係立體0既 (徐神父名言) 宗教就要係宏觀而又入世0既, 響不同方向去解釋聖經0既道理, 就係我老豆喜歡及尊重徐神父的原因. 空汎咁去講五餅二魚, 總不及去理解五個餅二條魚背後道理咁令人雀躍及鼓舞.

老豆走時,妗婆在外國,好有心咁打電話來找阿娘,叫阿娘為老豆辦一個基督教送別儀式,謂費用及墳地方面可以安排及多一d選擇.
我同細佬即時反對,老豆並非教徒,唔應該去討人家便宜; 老豆個人比較轄達,唔喜歡繁文縟節,簡單的送別儀式就可以.如果要信,老豆一早就信 , 而唔係響走左之後,就隨意地比人家擺佈.最後 , 老豆0既送別儀式簡單又溫馨,靈堂上面無大量花牌花籃,無人頭湧湧, 但愛佢及佢愛0既人都響哂度送佢一程.

沒有留言: