2009年5月20日

人生百態

與其話我結婚時,睇到好多人0既真面目; 不如話我老豆走時,我被迫接受左好多奇人奇事.
出殯前幾日,阿姨的竭斯底里令我同阿娘陣腳大亂;所謂親朋戚友的表現令我地汗顏;不過, 話哂唔係開心事,好多野我地都唔可以對他人有要求, 只係大吉利是日後有同樣場合 / 事件,大家都心中有數就好了.
老豆走左,我百感交雜, 本來係應該乜都唔知/唔記得/唔理, 但我偏偏睇到好多令我窩心場面,令我對唔少人改觀.
在處理老豆後事上,曾接觸一位我本來好尊敬0既長輩,但事情發展下來, 並不如想像中順利及合理. 在顧及各方面的感受下,我婉轉地拒絕長輩的 "幫忙" . 幸好老爺理解及明理, 無怪罪下來.
可能在此位長輩心目中,我係斤斤計較的人, 我亦唔否認, 尤其係紅白二事上面,唔計較0既話,就唔係阿Q.呢類大事上,無得再 TAKE TWO, 我同家人唔考慮清楚, 就等於對唔住走左0既人.響態度,做生意手法上,我無辦法說服自己去接受唔合理0既事, 唔合理比唔要面更嚴重, 所以,我寧願選擇比人話我無面, 我都唔會迫家人受自己去幫襯一D所謂 "名牌" 0既殯儀館.( 此事我會另出網誌再談,因為實在大部份人都會經歷呢一種事,我0既經驗可以作為大家參考)

再下來,因為失預算及阿娘要求下,我冒昧出 POST 請朋友幫忙,仲要怕大家無下台階,而請朋友都唔使覆文. 對呢班臨時打擾左佢地生活0既一班朋友, 阿Q真係唔識點還呢一個人情債. 有朋友遲左知道而同我講對唔住, 我更內疚, 響呢度我只可以同呢D朋友講 : 呢D野無話好唔好意思 ,唔係你內疚就係我內疚, 大家都唔想. 所以唔好再講對唔住.

響唔同人唔同事唔同反應上, 我學識點樣去自娛, 去自嘲, 將唔開心,失望同無助轉移左方向. 好多事係唔可以避免 , 作為普通人我地只可以接受及包容.響最唔開心0既時候, 想遠一點,鑽少一點牛角,盡量用自己方法坎出陰霾 , 呢d就係我終生學習0既其中一個課題.