2009年5月20日

經驗一樁 - 與大酒店交手 (一)

無論係一早有心理準備, 抑或係突然發生意外,都會有同樣問題發生, 阿Q百無禁忌, 希望將呢D經驗寫出黎幫到有需要0既朋友.
當老豆走左之後,我地係六神無主,唔知做邊一樣野先.於是就搵左一位做經紀駁腳0既親戚,去幫忙打點老豆0既後事.本來想著係一場親戚, 好多事都好商量, 我地唔要求平貴,只要係合理及我地負擔得起, 我地都會比. 我地初步傾過之後,土葬費用,直至入土為安+做好墓碑 ,大約需要 10 萬.
後來因為事情有變化,我地亦對土葬地點不滿意,所以就將方向轉去火葬方面. 而根據其他有經驗0既親戚 / 老豆0既堂兄弟經驗 , 我地預算大約要7萬左右. 於是就同經紀駁腳講要循呢個方向去安排.
點知大酒店經理及經紀一知道要轉用火葬就變了面.
想取報價 ? 唔報
想問棺材價錢 ? 至少都要五萬
想睇禮堂 ? 安排唔到
土葬總共用幾多錢 ? 睇你中意囉
火葬又要用幾多錢 ? 你地中意囉
然後就一輪咀,用激將法什至難聽說話 , 去希望我地覺得無面/怕比人講閒話而改變主意. 最後當然佢地唔會成功. 因為我地做乜野都唔係要對他人交待, 而要對自己同老豆交代.

後來,我地去左另一間大酒店睇,亦係親戚介紹. 此間態度截然不同.佢0既經理先問我地有無決定,係用土葬定火葬, 咁我地決定係火葬 , 於是佢就拎一本簿出來,由接送服務去到取骨灰為止,所牽涉的費用,一一列出來 .
邊一項係比大酒店, 邊一項係代墊支,邊一項係政府收取,都列得明明白白,清清楚楚. 最後要花多少銀兩,一加起來就係.最後報出來的價, 係 $32800 全包.

最後我地後加左一大撮野 : 骨灰盅,紙扎作,齋菜食品,潮州專用紙扎用品,連同之後的纓紅宴, 所有費用總共用了少於四萬元.

事情未辦好,我不敢妄言事實是否與經理所言一樣非虛. 但所有事都辦好之後,大酒店方面一一做足, 沒有絲毫欺騙及不符.