2009年5月20日

經驗一樁 - 與大酒店交手(二)

整件事之中, 我有以下心得 :
任何事未有定案 / 談攏 , 不能將先人遺體交給任何人,寧願留在醫院殮房中.
殯儀館 / 經紀 / 駁腳, 會第一時間游說你 , 馬上領走遺體 , 幫你安排 "放好先人". 稍有猶疑 , 佢會話做子女無孝心 / 丈夫妻子無良心, 死左都要先人躺醫院. 務求馬上 "搶灘".
遺體去左大酒店,就唔可以拎番出來, 就算堅持要拎出黎 , "存倉費" 都會係天價.
盡量令自己及家人清醒,唔可以被人擺佈
遺體未被人領走,有機會0既經紀會不停打電話比你, 務求你忙到唔得閒去想 / 搵其他人幫忙, 所以最好就係唔好聽.
通常家屬響第一二日係最唔穩定 / 唔清醒, 最易比人有機可乘都係呢幾日. 所以如果可以的話,等大家都平靜下來才去商討先人後事. 如果真係平靜唔到, 就搵一個比較信得過0既親人幫忙,適當時候出黎擋駕.
一定要比較,要報價,要白紙黑字
其實同辦紅事一樣,要清楚均真. 尤其係白事,唔單止真係一世一次,仲要小心人言可畏.
大酒店 / 經紀,會用難聽說話去令家屬覺得自己想法對先人好不敬+寒酸 , 而再對佢地0既說話言聽計從. 所以,響同佢地傾野之前,一家人要有共識,清楚知道方向係乜, 支票信用咭等等都唔好帶去.
今日只係傾價錢就傾價錢 , 唔好因為比人話你地小家寒酸就喇喇林比錢扮大方. 無用的,呢D係無底深潭.
真係做生意的,會詳列價錢, 包乜野唔包乜野, 乜野要自備乜野可以墊支.
唔係做生意的,會UP一個大數比你,似是而非;
紙扎用品可以係十倍價錢 ( 名牌大酒店扎一架車可以收你 $8000, 我老豆有一架車+電器+傢俱大約只用了 1800)
子孫被襯家被等等可以上萬元一張 (襯家被外面賣一模一樣的只是$140/張 , 名牌大酒店收費係$4800 , 子孫被一張可以去到9000幾蚊.)
宗教儀式
無宗教信仰0既先人,係唔需要專登去揀一項儀式出殯. 但因為在生的人感受更緊要,所以好多時都係安撫家人的心,而加插打齋一項. 務求令家屬覺得響先人最後一程上,為先人做過一些安排,大家都會好過一點.
打齋牽涉0既金錢亦不少,而且大部份都係 "無價" 的, 喃無師傅話10000就10000, 話8000就8000, 最緊要係家屬可以負擔, 就可以了. 我老豆0既打齋, 係 $8900. 名牌大酒店開出來的價, 是$17000 , 經紀聲稱可以找 "金牌打齋" ,加多一千就可以了,拎個意頭1晚發 -__-""" ( 講真,除左同行,我想無人知道打齋時0既道士做得好唔好卦 )

整件事上面,我地無同任何大酒店講過任何價,白事唔係買菜,有時價有定價. 負擔得到就 OK , 負擔唔到我想大概我地響醫院下面0既小靈堂就此完事. 我地只係認為, 只要佢列出每一項收費,我地都會幫襯呢一間所謂的"名牌大酒店", 錢我地就預左響度, 不要說什麼待客之道, 但連最基本的都不做(報價), 怎樣都說不來吧 ? 大花筒花錢 , 都要知道花在啥吧 ?