2007年9月18日

比 ? 唔比 ?

起新0既 BLOG 前 , 想左好耐 , 比唔比其他人睇 ? OPEN TO PUBLIC ? PRIVATE ? 最後 , 都係由佢 . 因為我唔想我D朋友 , 為左入黎睇一睇我有無 UPDATE , 又要無喇喇 SIGN UP 多一個 BLOG ( 如是者, 我其實已經有成5-6個 BLOG 係吉0既 , 只為睇朋友的 BLOG 而登記 ....)
而家我仲好努力咁摸索緊呢個 BLOG 0既設定功能 . 有一度幾好0既就係 , 我仲未知響度睇到人流 , 我唔會知邊個黎過邊個無黎 . 其實我亦唔關心自己呢度有幾多人流 , 只係自己無乜本心 , 向來都唔會去主動搵朋友 , 互相問候一番 , 所以希望利用一下個 BLOG , 將自己0既近況比朋友知道 .
我見好多朋友用 BLOGGER.COM 用得好出神入化 , 我希望有一日我都可以做一個 靚 BLOG 見下人 ~~~

沒有留言: