2007年9月28日

返工同放假一樣咁慘

係咪好節墜呢 .......

唔係唔夠訓 , 唔係多野做, 亦唔係放假都要對住老細.

而係放假同返工都要對住自大+自以為是的老頑固 ~

返工 , 當然老頑固就係我老細 . 人家都說 , 老人家就像小孩, 要人讚 / tum . 我呢個腦細 , 無時無刻都要表現自己 "I'm the best of the best"當然 , 係唔係 the best , 大家心中有數. 所謂 the best , 只係佢比我地勤力返工而已 . 佢做0既就係天下間最難的事 ( 將數張影印0既 catalogue 黐黐埋埋做成一份) , 我地做0既 , 就只係幼稚園生都會做0既事 ( 要用 photoshop 改背景 / 刪字 / 什至改埋件貨個樣) . 佢黐野都黐到, 無理由我地有電腦做唔到 ( 係呀~ 我認我做唔到, 我見工時只係做 shipping 架咋喎 ~~)
呢一輪放假都要同老爺出去 / 食飯 , 為左裝修D野, 不停要同佢見面( 唔係唔想見,而係同佢傾野/商量野, 簡直係對我0既忍耐力同EQ0既最大挑戰 ) . 呢個星期 , 老爺0既新點子非常澎湃 , 簡直係蜂湧而出 :
1. 廁所要有鏡箱 , 無理由無0既 , 係廁所都會有鏡箱 ( ....... 我極討厭鏡箱 . 而且檯面深度不足, 放鏡箱等於有半個洗面盤用不著.)
2. 浴缸頂要有吊櫃 , 好多酒店都有( ....... 邊度0既酒店呀?)
3. 浴缸頂要有燈 , 好多酒店都有 ( .........邊度0既酒店0者 ??)
4. 浴缸頂要有抽氣扇 ( ......... 又有櫃又要燈又有抽氣扇 .... 得8尺樓底咋喎阿老爺 ....)
5. 浴缸度牆度要黐鏡 , 好過癮 架 ~ ( 有幾過癮呀老爺 ? 架步咩.......)
6. 呢度呢度同呢度 , 要做吊櫃 ( 阿老爺...... 我地就黎要爬入去廁所.....捐入去浴缸....攪一大輪之後得番六尺幾樓底咋喎 ~~)
可能佢唔敢郁 "我" 個廚房 , 於是阿老爺將佢無窮無盡澎湃又峰湧而出0既 idea 入哂廁所度 .

沒有留言: