2007年9月28日

網上仇口

無乜, 真係無乜 ,可能有 , 不過我又唔覺 .
見過面好 ,未見過面好 , 唔0岩傾就唔好傾 , 大家當唔識算數 . 千萬不要回帶 ~ 好老套 + 屎忽鬼的 ~ ( 每一次見某回帶君大聲疾呼遭網友迫害 , 我就覺得佢好可憐 )
又 , 千萬唔好以為 , 自己的影響力有咁利害 , 仇家們無時無刻會掂念著你 , 以你為依歸, 你去的地方我都不去 , 我不是春虫虫 ~~ 我只會當唔想見0既人透明 , 犯不著自閉.
所以 , 如果看官當中 , 有不喜我的人 , 我唔介意 , 我無叫你地黎 , 係你地堅持咬住我唔放 ~
我搬 BLOG , 並唔係要避左D咩囉 ~~~ 只係想將自己0既日誌好好地分下類 , 又覺得 XANGA 唔夠好咁簡單0者 ~~~
唔好再上 GOOGLE / YAHOO 度 SEARCH "OLDQ" 喇唔該 ~~

沒有留言: