2007年9月24日

就要這樣去過下半生嗎 ?

我得閒無事就會反問自己呢一句話 .
我又唔係要轟轟烈烈咁去救家救國為人民捐驅 ( 咪玩喇 ....) , 亦唔係要委屈自己唔開心唔中意都唔出聲. 我只係想人生少D遺憾 , 唔好太多怨懟 . 所以有好多野,都要學習接受 , 抑或一開始就拒絕 .

人人都有自己故事, 唔係話 : 你0既就好嚴重 , 人地0既就一d都唔緊要. 每個人都有艱難時候 . 當你要同人地訴苦, 同人地呻 , 都要想想, 人地都有唔開心時候, 好多時 , 人家只係用自己經驗去扶你一把, 而唔係輕視左你0既感受 . 如果你覺得人地輕視左你0既感受, 相反 , 你只係無考慮過人家自己0既感受而已 , 所以 , 你再無資格去散播自己0既低落情緒 .
因為 ,好大原因低落情緒係自招的.

咁樣 , 同下半生有乜野關係 ?

除左財富之外, 好多野都會積少成多 , 包括仇恨, 不快及遺憾. 有好多人 , 都會自我催眠 : " 唉, 個個都係咁話我 , 我都係無得改 . " 又或者 , 自己呃自己 : " 無辦法 ...... 天生的" 於是, 不快仇恨及遺憾日復日年復年一直堆積 , 心結不能解 , 眨眼就過了半生 ........ 到一日要走了 , 回望過去 , 真係乜都唔值得回首 .........

我就唔想咁喇 ~~~

沒有留言: