2007年9月19日

人家的 BLOG

好多朋友都有寫 BLOG 習慣 , 亦有 FORWARD 比我通知佢地開左BLOG, 得閒可以去留個言咁.
但 , 有好多我真係少去. 一來可能大家成日見 / 通電話 / 約食飯 , 二來 , 因為佢地0既 BLOG 係設定左比某D朋友睇 , 咁呢D朋友要 LOG-IN / 新登記之後至可以入去睇 , 於是....... 一大堆我無用0既 BLOG, 就會用我0既電郵地址登記哂 : YAHOO呀 , LIVE SPACE 呀 , XANGA 呀咁 ...... 唔登記? 就無得睇 ~ 登記了一大堆 ,只登入過一次 , 下一次就忘了 ......

我而家0既 BLOG , 有2個, 就好似萍果小姐咁 , 一個係客廳 , 好 OPEN 的 , 真係來者不拒. 另一個係睡房 , 平時係閂埋 . 我選擇左0既好友至會睇到 , 其他不請自來者, 只會睇到空白一片. 因為 , 我唔中意比唔關事0既人知道我0既煩惱.

沒有留言: