2008年10月10日

無題

近期接觸到都是輸打贏要的人.
買左迷債的人,無人用槍指住你地去買架,唔係貪0個D回報,會落得如此下場?我並非講風涼話,但呢個係事實.
如果政府要包底,如好友P話齋, 留低一直以來0既六合彩票,大家一齊去沖激馬會好了; 留低一直以來各大超市0既收條,為買貴左廁紙洗廁水等等日用品而去沖擊消委會 / 超市 ......
唉 ~ 一想起自己血汗錢拎左去交稅之後仲要賠比一眾賭徒 , 我就心中有氣 !
自從的起心肝儲錢之後,經濟高低對我黎講都無乜影響.我無炒股票 ,無賭命賭波賭身家,知道自己無呢D命水,不如乖乖地保本好了. 睇住各本簿仔數字月月上升,安全感大增.
上星期從阿姨處取了一大堆舊東西回來,收拾過以後,發現那堆令我心寒的連根拔玻璃水果. 是巧合嗎 ? 上一次對著呢一堆野時,我一樣是沒有經濟負擔,但卻沒有積蓄. 錢都買了一大堆唔等使的東西.
今次,我一樣沒有經濟負擔 , 但卻有積蓄旁身.
老豆講得0岩,"居安思危"是很重要的.

沒有留言: