2008年10月24日

生日點樣過

今日放假 ~ 去食好好味肥爆超標早餐 (雙蛋+煙肉+火腿+多士+熱央多奶 )
然後 ....過海去行永安, 碰0岩今日係第一天大特賣呀 ~ 用 699 買左套 原價 2500 0既餐具 , 一堆煲墊 ( @$35 有七折 ) , 4支重磅分菜大匙羹 (@$22.00 七折 )..... 人多得滯無 mood .... 走頭 ~
過去隔離十蚊店睇園藝野 , 噓 ~~~ 無野睇架!!! 最大收獲係買到我同大夫都好中意0既沙律汁 , 我地掃哂d貨 !!
然後坐巴士去鵝頸橋 . 落車時去小巴黎食左個晏晝,茄汁牛腩粉+龍眼冰, 大夫要左個香茅豬扒飯 + 鹹檸七, 埋單 $81 ~
去新華書城買左五本簡體字祖國園藝書 ~ 一本廿幾蚊人仔, (rmb1 = hkd1.25), 然後行過隔離十蚊店睇園藝野 , 又失望 .......
然後返過海, 拎左d野返屋企先 , 再出去花墟行街街 ~~~ 夜晚同阿娘一齊響屋企打邊邊 , 我地買左蟹腳,豬梅肉,肥牛,烏冬, 大量菜 ~ 食完邊邊仲有甜品 , 大滿足呀 ~~~

要多謝一眾祝福我0既朋友呀 ^^ 我都祝我所有朋友每一日都咁開心咁滿足.

1 則留言:

匿名 提到...

簡簡單單但好開心!!!
祝你天天都咁HAPPY!!!!!!!!!!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDD