2008年10月22日

又講掟蕉



( 以上照片經後期加工,鳴謝好友長長借出大作比我亂攪 )

坊間好多唔同0既反應, 我都係堅持 : 掟蕉有失議事廳尊嚴.
佢地0既解釋係 : 一早入會已經開宗明義, 旗幟鮮明 (要掟蕉?) 而且佢地有反映訴求0既"權利"(只有掟蕉至可以反映?)
即係話 .....
響超市買貴左野,我可以上長江李超人間房度掟蕉
老闆要我 OT 唔比 OT 錢 ,我可以去佢房入面掟蕉
我D存款響銀行 , 仲要我排一輪隊至可以拎到自己D錢, 我又可以對住 TELLER 掟蕉
我納左稅但政府話要100%回本比迷債苦主, 我地可以對住曾生 / 苦主們掟蕉
邊得黎咁多蕉比人掟呀......

真係國之將亡,必有妖孽.

沒有留言: