2007年10月2日

物質與心靈

前者有形 , 後者無形
前者有 $ 可解決 , 後者有十萬九千七都無用
前者可以好表面 , 後者騙不了人 ,
前者可以於數秒成事 , 後者要日積月累
前者多數附有交換條款 , 後者可以不問回報
總結咁多項分別 , 後者唔係話有就會有 , 最緊要 , 仲係自己知唔知呢樣野有幾重要.

以前, 我經過好豐富0既物質生活, 日常生活都係最中意最好0既野. 其後2年唔開心經歷之後, 發現最長久0既, 一定係心靈上富足 , 自己0既想法 , 有無知足的心 , 有無感恩的心 ( 講明先 , 感恩並非宗教愛好者 / 信徒專利 ) .
以前覺得開心 , 係因為覺得自己 : 有車有竉物無家庭負擔有一份好工耐唔中去連根拔 / 去旅行狂買野.
而家覺得開心 , 係因為覺得自己 : 有親人有父母有另一半 , 有生活目標 , 有值得自己去自豪的事 ,呢個世界仲有好多野比我去經歷.
好多人以為我結左婚之後 , 乜野都唔在乎 : 唔打扮唔扮靚唔去街唔約朋友 . 其實 , 我只係對多左屋企人 ( 星期六日要平分比雙方父母, 老爺又會比我父母緊要一點 , 因為LULU不在) , 錢 都用在3頭家入面 , 化妝品 / 衫褲鞋襪有就可以 ,唔需要跟潮流 / 即季款式 .
基本上 , 我現在0既享受 , 的確比未婚 / 早些年頭來得貧乏一D , 但我實際上係開心左好多 . 以前, 曾有人同我呻 , 婚後生活多不如意 , 另一半幾唔識諗 , $$ 又有多緊. 但當時我聽了之後 , 我好生奇怪 , 為何自己無想過自己都有呢一方面問題 ? 點解我唔覺得苦? 點解我唔會搵人地呻 ? 我的事算是小兒科嘛 ? 最後 , 什至比人冠上壓力大 , 所以不懂得呻 / 收收埋埋 ......... 幾乎要去找心理醫生.
最後 , 我自己都想通左 , 我唔係壓力大 , 亦唔係收收埋埋 ( 我個人 , 係收唔埋 , 否則都唔會出現上老爺家拍檯大鬧 LULU 呢D事 ) 我只係方向轉左 , 雖不至差到 : "第二日可以看到太陽 " 咁悲觀 . 但心靈上0既富足 , 真係足以令我生活上其他不如意事煙消雲散 .
我心靈上的富足 , 來自親人及父母的肯定及認同 , 佢地係由細睇到我大0既人 , 佢地最了解我 . 佢地0既肯定及認同至係最公平. 朋友點睇我 ? 我唔太著意. 因為 , 真正瞭解我0既朋友 , 只得一兩位 , 再者 , 不好的經驗之後, 我不再與朋友 "深交" , "君子之交淡如水" 係好0岩 , 響大家雙方心理上造成壓力 , 無謂呀 ~~
另一方面 , 我討厭爭辯 , 喜歡以行動 / 時間去証明一切. 我承認自己好主觀 , 但我亦會聽取人家意見 , 尊重及感謝他人對我的批評 . 亦因為咁 , 我經常比到 "唔聽人講" 0既印象人地 .....
人人都有自己的故事 , 對我過度擔心的朋友請放心 , 我真係無乜事喎 ~ 在我黎講 , 最差0既時間已經過左好耐 , 我亦唔係收收埋埋 , 因為我唔會積壓問題 , 所以無得收 ~ 至於我老公 , 我揀得佢做另一半 , 我當然有我的能耐 . 我唔會又要嫁又要呻 , 如果係咁 , 我就唔係你地所認識0既阿 Q ~

沒有留言: