2008年2月11日

我 , 又名 Audrey

Audrey , 係我0既聖名.
今早我同大夫到左天主總堂 ,參加左甄選禮 . 整個禮儀有一個半小時 ; 大夫同我,好友Alan及萍果都一齊參與. 因為,大夫係 Alan 的代父,萍果係我的代母.
說起來,萍果與我是次皈依,絕對有淵源 .在我的決志書內,亦提及我為何會自願踏入教堂門檻.
一直以來,希望我信某d宗教的人有好多,亦比我睇清左好多野,洗腦不成反轉豬肚者比比皆是. 在2年前某日某件事, 好友出於關心,提點我們為故人做一點事,而造就了今日的皈依.我從不是喜歡與人唱反調的人,亦希望談話之間大家雙方都會為對方著想,避免不安. 奈何世事無完美, 最後我都會接受現實,接受自己看到感受到的所有事. 我在決志書內提及,我最高興的是,我是自願走進教堂門檻,而非被人影響,非自願地入教.
早前與副主教對話中,明白作為一個教徒,並非是以"身為教徒"而沾沾自喜,是要自己身體力行,去實踐出聖言啟示,做一個有用的人.
宗教,絕對係個人感受的一樣野,並唔係三言兩語就可以講得明白的事. 所以,認識我的一眾朋友,絕對唔需要擔心我會夾住你地去信教.我仍是阿Q ,中意蟹樹 IKEA 同孖人, 又為食又粗口0既阿Q.

沒有留言: