2008年2月6日

入伙及過年前準備

多謝羊太幫我買雞及整鮮竹卷,作為入伙招呼朋友之用~~
今日爭取每一分鐘,去做大大小小事情.
一早去左剪頭髮,修眉修甲,要執執個樣至得.
期間窗廉公司打電話黎, 話可以上竇口度安裝, 好準時呀~~ ^^
返左公司做左一輪野,然後出左去九龍灣入埋單.
再出花墟買花,心水係日本海棠. 另外終於見番日本雪柳,買左兩扎,另加三支鮮紅朱頂蘭. 響另一間新店睇中左一盤日本海棠,陰功個盤仲貴過花 .... 今年一共用左400蚊響年花度.
坐左的士返新竇口,然後又趕去九龍城搵羊太,同佢一齊買野拎野返屋企.
然後又去街市潮發買入伙/團年用0既野,買全盒0既糖,買桔仔,買沐浴露洗頭水等等.再比羊生羊太各一個電話,點到我響九龍城度行左三個圈.....
拎哂d野上去之後,見到大夫黎左,我又拎番d野上車度,順便去十蚊店換野及買野.
再落去樓下0既奇華,要求姐姐用車仔為我地推十幾盒0既禮盒上去停車場.
上番羊太度,可以食飯喇~~ 咋咋林食完, 老陳去 megabox 拎番d野,我就留響屋企同羊太整隻雞同鮮竹卷.然後一齊去新竇口度執野.今日pccw及窗簾公司黎安裝,唔多唔少會鑽孔/剪電線,所以又要清理一下.
響潮發買0既野,又要處理左至可以入雪櫃,當然以我d身手,好快攪掂 ~~ 再將所有紙箱搬上天台房仔. 老陳安裝埋個電視, d野就差唔多大功告成 ( 如果唔開d櫃,係無問題0既 ~~)
聽日,要一早要出去,去惠康買埋野,再上去執野.希望2點幾可以好好地招呼好友喇 ~~

沒有留言: