2008年2月12日

又 : 承擔

又係閃咭事件0既引伸.
眾多阿媽(點解係阿媽??阿爸呢咁?)話枉佢地比仔女封阿嬌做偶像,做埋d咁0既野, 以後都唔會比仔女中意佢云云....
細路有偶像都係好普通0既事,乜野人"可以"做偶像 ,無定論架喎~大傻哥都係好多人0既偶像喇~又如何?
影d咁0既相唔得? 乜野唔得?為人父母者夠唔夠謄話自己唔會激過相中兩主角?
相中人都有番咁上下年紀,男0既又無衰十一,成年人為自己做0既野負責番,又要比你地鬧呀?
又要睇又要鬧 , 嘿 !
再者,人地係做演藝事業,你以為真係搬自己條命上黎比你睇呀 ? 諸如外國節目建一間玻璃屋比個二三線小明星響入面生活比你睇真人show, 都係順從民意咋~~~ 做人老母喇,有d腦好無 ?
我見過唔少為人父母,連自己都唔肯承認自己0既錯誤, 所以一眾細路都唔想搵自己父母做偶像, 好多父母自己知自己事,所以亦樂的有個偶像去分散注意力.
講起承擔, 我老豆以前曾向我講過 : 我同媽咪,都有好多野做錯過,不過因為你地係我地0既仔女,所以你地唔可以話我地唔0岩,我地亦唔會向你地認錯.不過你要記得,我地做過0既錯事,你以後都唔可以犯.
佢講完之後,我條氣順哂, 十幾廿年0既氣一次過順哂.佢無認錯,但肯承擔, ok ,我受 ~
真係唔該為人父母0既想一下,自己係唔係真係無做錯過野.再者,偶像0既形象突變,你估d小朋友好好受咩?你地唔同自己0既小朋友一齊過渡,反而響度扮假道學 , 枉為人父母呀 ~

沒有留言: