2008年2月11日

最熱話題

當然係閃咭喇.
我有睇過,十張八張左右喇,出於好奇.近呢2日,我無興趣再去睇. 同我睇東周壹周感覺一樣: 與我何干 ? 不看也罷.
因為自己都係女人,如果自己比人咁擺上檯,真係唔知點算.
身邊好友,親朋戚友,都好 "好奇" ,前2日開始來電比大夫查詢不同的問題 :
download 犯法嘛 ?
download 左打乜野 file名 ? 會唔會比人知架?
rar 點開 ?

最要命0既係,一d自以為正氣0既道德重整會主席/會員,都一窩蜂去追八卦,睇下閃咭數字有無上升, 響邊度有最 update 資料云云...天主知道會點 ? 心淡喇 ~~
我睇唔順眼,係0個d平時成個道德重整專員咁,係又數唔係又數0既人.一去到呢d位,咪又係x人一個?
我從來都唔覺得自己係個好人,而且我從唔(敢)去批評人. 當然,響呢件事上面,我無權管人地,但又係一個好課題,比我知道 : 假道學的人多的是.
對於呢d假道學0既人,我只會睇佢地唔起. whatever 佢地之前有無同我有過節,我只係愈黎愈覺得佢地係條可憐虫.係佢地利用左宗教, 定係宗教利用左佢地 ? I don't care ~

沒有留言: