2008年2月12日

又來網上禮儀 - 轉載人家 blog

以前曾在 xanga 有一個 blog, 後來因為某d 原因,不再用xanga ,轉用 blogspot.
當中一個原因,某blog主未有問過我同意,就將我0既網誌路徑公諸於世. 然後有一日,此blog主大言不慚地公開宣示 : 因為我唔妥你,所以我已經將你網誌連結在我網誌中移除.
嘩 ~ 咩事呀? 我都未問你憑乜野去公開我網誌所在,而家仲要比野我聽? 雖知此人不分好歹不識輕重,但我仍馬上將網誌搬走.
又有另一新結識的朋友,第三者問及她有關我的網誌,她很禮貌地回絕了,將公開與否的權利留回給我. 我很多謝此朋友的貼心.
取人家大門鑰匙, 都要先問一下吧 ?

沒有留言: