2008年2月24日

開始見功了

工作上的轉移,令好多問題都開始表面化.
唔專心唔留意細節,事事要人家為佢解決,加重人地0既負擔 , 呢D就係我公司同事0既問題.
當我0既工作量開始轉移時,呢D問題更加緊要.
當日口爽爽時同我講:你做唔切我可以幫你做架.
一殺到埋身,千百萬個問題走出黎.掉番轉要黎問三問四,變相增加左我負擔.你要幫我忙我實在感激,我極明白你幫我係人情唔幫我係道理.但做不來,你可以唔幫.
打印機接唔到,咪用另一部囉,犯不著要FORWARD 比我去幫你印出黎.我部機都係上左SERVER 架.
我唔會收埋D阿公野架~收左又如何 ? server 有特定地方去存放報價單,自己唔睇清楚就響度嘩嘩叫,認為人地收埋d野令你難做.呢d心態係唔係 team work入面應有架呢 ?
每一次我都發現我唔幫你時,你會不停擰頭+不滿.唔該你每一次做呢d動作時反省一下,自己有無盡力去做好件事.

沒有留言: